We furnish your image

ROBOS lanceert nieuwe website

ROBOS lanceert nieuwe website

Het is zover: ROBOS.nl is vernieuwd. Je zit nu naar een gloednieuwe website te kijken. Niet alleen het uiterlijk, maar zeker ook de inhoud is flink op de schop gegaan. We nemen je met deze nieuwe website graag mee in de reis van concept naar uitwerking. Het tot leven brengen van deze concepten met specifieke wensen en dromen, dat is nu precies waar wij voor zorgen. Wij maken dat, wij organiseren dat.

Waarom een nieuwe site?

Vanuit een klein agentschap voor tuinmeubelenfabrikanten is ROBOS uitgegroeid tot een internationaal familiebedrijf in custom made furniture. Director Sascha Bosch: “We willen daarom laten zien waar ROBOS voor staat, inclusief een kijkje in onze projecten en maatwerkproducten. Grenzeloos maatwerk is volgens ons namelijk de manier om waar te maken wat iemand echt graag wil hebben. En dat willen we laten zien.”

About ROBOS

ROBOS is dé vertrouwde partner die dagelijks een bijdrage levert aan de allermooiste plekken van de wereld. Met de typisch kenmerkende grenzeloze aanpak in productontwikkeling, aanbod, inspiratie en (logistieke) organisatie verrast ROBOS keer op keer en regelt ROBOS alles strakker dan strak. ROBOS durft alles aan, omdat ze kunnen vertrouwen op hun jarenlange ervaring, unieke kennis en ijzersterke netwerk. Met hun inspirerende dienstbaarheid bouwen ze aan duurzame relaties, omdat ze het prachtig vinden om mee te werken aan het allerbeste resultaat.

“WAAR IEDEREEN STOPT, GAAT ROBOS DOOR”

Sneak preview

Met deze nieuwe website zijn onze ambities zeker nog niet helemaal waargemaakt. Binnenkort gaat ook MijnRobos.nl live, waar je de mogelijkheid hebt om met maatwerkmeubilair eigen inrichtingen samen te stellen. Stay tuned!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Noot voor de reactie

Meer weten over ons of ons maatwerk? Neem dan contact op met Monique Mik via

T +31 529 433 500 of monique@robos.nl.

Downloads:

logo_robos