We furnish your image

In memoriam Roel Bosch

Roel Bosch, oprichter van ons familiebedrijf, is tot ons grote verdriet op donderdag 27 september na een kortstondig ziekbed op 69 jarige leeftijd overleden. Samen met zijn vrouw Uschi heeft Roel het familiebedrijf ROBOS gesticht dat in 2001 door zoon Sascha en schoondochter Aletta is overgenomen.

Hiermee laat Roel een succesvol meubelbedrijf achter dat al 40 jaar maatwerk levert. ROBOS heeft afnemers over de hele wereld. Na de oprichting in 1979 boekte ROBOS al snel successen. De eerste levering in 1980 bestond uit terrasmeubilair aan bungalowparken. Zes jaar later nam ROBOS het bedrijf Hoffscholze over, een leverancier van horeca-meubilair. In 1991 verhuisde het bedrijf naar Dalfsen en in 2001 deed ROBOS haar eerste cruiseschip levering. Twee jaar later breidde ROBOS zich uit met extra magazijn en kantoorruimtes. In 2011 en 2013 leverde het bedrijf de eerste volledige projecten af aan het cruiseschip Norwegian Breakaway en het Blackstone Project op Center Parcs De Eemhof.

Hij was tot op het laatste moment betrokken bij het bedrijf. Roel was altijd erg geïnteresseerd richting de werknemers en overal van op de hoogte. Naast een harde werker was Roel ook een echte levensgenieter. Daarnaast was hij een ontzettende trotse en geliefde echtgenoot, vader en opa.

Donderdag 4 oktober is ROBOS in verband met het overlijden van Roel de hele dag gesloten.